صفحۂ اول    ہمارے بارے میں    رپورٹر اکاونٹ    ہمارا رابطہ
پیر مارچ 2024 

چین پروسیسنگ تجارت کے لیے روشن امکانات پیدا کر رہا ہے۔

اکثریت ڈیسک | اتوار 21 جنوری 2024 

چین کی وزارت تجارت اور نو دیگر سرکاری محکموں نے حال ہی میں پروسیسنگ تجارت کی ترقی کو بہتر بنانے کے لیے ایک رہنما خطوط تیار کیا ہے۔

گائیڈ لائن چھ کیٹیگریز میں 12 اقدامات کو آگے بڑھاتی ہے، جس میں چین کی پروسیسنگ ٹریڈ کا "2.0 ورژن" بنانے کے لیے ایک بلیو پرنٹ کا خاکہ پیش کیا گیا ہے۔

عام تجارت کے مقابلے پراسیسنگ ٹریڈ سیکٹر خام مال درآمد کرتا ہے اور تیار شدہ مصنوعات برآمد کرتا ہے۔ اس میں مختلف شکلیں شامل ہیں جیسے فراہم کردہ مواد کے ساتھ پروسیسنگ اور درآمد شدہ مواد کے ساتھ پروسیسنگ۔

1978 میں اصلاحات اور اوپننگ کے نفاذ کے بعد سے، پروسیسنگ تجارت نے چین کے بیرونی دنیا کے لیے کھلنے کو فروغ دینے، صنعتی اپ گریڈنگ کو آگے بڑھانے اور روزگار کو یقینی بنانے میں اہم کردار ادا کیا ہے۔

چین کے جنرل ایڈمنسٹریشن آف کسٹمز (GAC) کے اعداد و شمار کے مطابق، پروسیسنگ تجارت کی درآمدات اور برآمدات کی اوسط سالانہ شرح نمو 1981 سے 2023 تک تقریباً 20 فیصد تک پہنچ گئی، جس میں مجموعی طور پر تقریباً 500 گنا اضافہ ہوا۔

تاہم، روایتی پروسیسنگ تجارت عام طور پر بین الاقوامی ویلیو چین کے "مسکراتے ہوئے منحنی خطوط" کے نچلے سرے پر رہتی ہے، جس کی خصوصیت محنت کی شدت، کم اضافی قدر، اور اعلی متبادل ہے۔

گھریلو اور بین الاقوامی ماحول میں گہری تبدیلیوں کے ساتھ، چین کے غیر ملکی تجارتی پیٹرن میں روایتی پروسیسنگ تجارت کے پیمانے اور تناسب میں کمی آرہی ہے۔ اپنے عروج پر، روایتی پروسیسنگ تجارت چین کی غیر ملکی تجارت کا نصف سے زیادہ حصہ رکھتی تھی، لیکن اس کا حصہ آہستہ آہستہ گر کر تقریباً 1/5 رہ گیا۔

2023 کی پہلی تین سہ ماہیوں میں، چین میں پروسیسنگ تجارت کی کل درآمدی اور برآمدی قدر 5.57 ٹریلین یوآن ($781.42 بلین) تک پہنچ گئی، جو کہ ملک کی غیر ملکی تجارت کا 18.1 فیصد ہے۔

گزشتہ 40 سالوں میں، چین کی پروسیسنگ تجارت نے لیپ فراگ ترقی حاصل کی ہے۔ جیسا کہ چینی کاروباری اداروں نے پروسیسنگ تجارت کے ذریعے مزدوروں کی عالمی تقسیم میں حصہ لیا، ان کے کاروباری ماڈل آہستہ آہستہ اوریجنل ایکوپمنٹ مینوفیکچررز (OEMs) سے اوریجنل ڈیزائن مینوفیکچررز (ODMs) اور اوریجنل برانڈ مینوفیکچررز (OBMs) میں منتقل ہو گئے ہیں۔

مثال کے طور پر جنوبی چین کے گوانگ ڈونگ صوبے کو لے لیں، جہاں پروسیسنگ کی تجارت اچھی طرح سے ترقی یافتہ ہے۔ آج، ODM اور OBM کا تناسب صوبے کے کل پروسیسنگ اداروں کا تقریباً 2/3 ہو گیا ہے۔

گوانگ ڈونگ کے ڈونگ گوان میں، پروسیسنگ تجارت کے لیے ایک اہم اڈہ، 2,000 سے زیادہ پروسیسنگ تجارتی اداروں نے اپنے برانڈز قائم کیے ہیں، اور وہ مل کر 13,000 سے زیادہ برانڈز رکھتے ہیں۔ شہر کی برآمدات میں ODM اور OBM مصنوعات کا تناسب 2009 میں 40.8 فیصد سے بڑھ کر 75.3 فیصد ہو گیا ہے۔

اندرونی ذرائع کے مطابق، چین کا پروسیسنگ ٹریڈ سیکٹر مختلف شکلوں میں تیار ہوا ہے، جیسے سامان کی پروسیسنگ کی تجارت جس میں سرحد پار لاجسٹکس کی بہت زیادہ ضرورت ہے، سروسز پروسیسنگ کی تجارت جو انسانی وسائل کی بہت زیادہ ضرورت ہے، اور ڈیجیٹل پروسیسنگ تجارت جو کھلے نیٹ ورکس اور ذہین پر انحصار کرتی ہے۔ ترقی

گائیڈ لائن میں لاجسٹک اور توانائی کی فراہمی کو مضبوط بنانے، کثیر سطحی روزگار کے تقاضوں کو پورا کرنے، مقامی مارکیٹ کی توسیع میں معاونت، اور دیگر پہلوؤں پر توجہ مرکوز کیے گئے اقدامات کو آگے بڑھایا گیا ہے۔ مقصد یہ ہے کہ پروسیسنگ تجارت کو کم ویلیو ایڈڈ پراڈکٹس سے ہائی ویلیو ایڈڈ، ہائی ٹیک پروڈکٹس میں اپ گریڈ کرنا اور پروسیسنگ ٹریڈ کو اعلی معیار کی معاشی اور سماجی ترقی کی بہتر خدمت کے قابل بنانا ہے۔

GAC کی طرف سے جاری کردہ اعداد و شمار کے مطابق، چین کی پروسیسنگ تجارتی برآمدات کی تکنیکی سطح مسلسل بہتر ہو رہی ہے، جس میں ہائی ٹیک مصنوعات کا حصہ 60 فیصد سے زیادہ ہے۔

ان میں چھ قسم کی اعلیٰ درجے کی صنعتیں، جن میں نئے مواد، بائیو فارماسیوٹیکل اور طبی آلات، اعلیٰ درجے کے آلات، الیکٹرانک معلومات، نئی توانائی کی گاڑیاں، اور آلات اور میٹر شامل ہیں، نے درآمد و برآمد کے حجم اور شرح نمو میں نمایاں اضافہ دکھایا ہے۔ پروسیسنگ تجارت کی. پروسیسنگ تجارت کی کل درآمدی اور برآمدی قدر میں ان کا حصہ 2012 میں 8.6 فیصد سے بڑھ کر 2022 میں 34.4 فیصد ہو گیا ہے۔

پروسیسنگ ٹریڈ انڈسٹری کے ذریعے کارفرما، یانگزی دریائے ڈیلٹا، پرل ریور ڈیلٹا، بیجنگ-تیانجن-ہیبی علاقہ، اور چینگڈو-چونگ چنگ خطے نے مخصوص ہائی ٹیک انڈسٹری کلسٹرز بنائے ہیں۔

جیسا کہ بیلٹ اینڈ روڈ انیشی ایٹو کی ترقی جاری ہے، چین کے وسطی اور مغربی علاقوں کے ساتھ ساتھ شمال مشرقی خطوں میں نقل و حمل، لاجسٹکس اور توانائی کی حفاظت کو مسلسل بہتر کیا گیا ہے، جو پروسیسنگ تجارت کی مزید ترقی کا باعث ہے۔

شمال مغربی چین کے سنکیانگ ایغور خود مختار علاقے کے الاشنکاؤ میں، چین کو 20 سے زیادہ ممالک اور خطوں سے جوڑنے والے 110 سے زیادہ چین-یورپ مال بردار ٹرین کے راستے ہیں، جو تجارت کی پروسیسنگ کے لیے ایک "تیز راستہ" فراہم کرتے ہیں۔

الاشنکاؤ میں Xinbo آئل اینڈ گیس پائپ لائن مینوفیکچرنگ کمپنی، لمیٹڈ، جو کہ پچھلے سال کام میں لایا گیا تھا، نے اسی سال ایک ازبک صارف کے ساتھ 15,000 ٹن ویلڈڈ پائپ آرڈر پر دستخط کیے تھے۔

"الاشنکاؤ وسطی ایشیائی مارکیٹ کے قریب ہے اور اس میں گیج کی تبدیلی کی سہولیات موجود ہیں، جو تیز ترسیل اور کم نقل و حمل کے اخراجات کو یقینی بناتی ہے۔ کمپنی درآمد شدہ اسٹیل کے خام مال کے لیے ٹیرف کی ترجیحات سے بھی لطف اندوز ہوتی ہے، جس سے پیداواری لاگت کم ہوتی ہے،" Zhou Shanzheng، ڈپٹی جنرل منیجر نے کہا۔ کمپنی کے.

وانگ وینزینگ کے ذریعہ

 

ہمارے بارے میں جاننے کے لئے نیچے دئیے گئے لنکس پر کلک کیجئے۔

ہمارے بارے میں   |   ضابطہ اخلاق   |   اشتہارات   |   ہم سے رابطہ کیجئے
 
© 2020 All Rights of Publications are Reserved by Aksriyat.
Developed by: myk Production
تمام مواد کے جملہ حقوق محفوظ ہیں © 2020 اکثریت۔