صفحۂ اول    ہمارے بارے میں    رپورٹر اکاونٹ    ہمارا رابطہ
بدھ 25 مئی 2022 

تین ہم عمر، ہم شکل بہنیں ایک ہی لڑکے سے شادی کی خواہشمند

disk news | جمعرات 28 اپریل 2022 

ینیا: ایک ساتھ پیدا ہونے والی تین ہم شکل بہنیں ایک ہی لڑکے کو دل دے بیٹھی ہیں اور اسی سے شادی کا ارادہ ظاہر کیا ہے۔ تاہم اس واقعے سے کینیا میں ایک نئی بحث چھڑچکی ہے۔

کیٹ، ایو اور میری تڑواں بہنیں ہیں اور ’کامریڈ ٹرپلٹس‘ کہلاتی ہیں۔ کینیا کے ذرائع ابلاغ اور سوشل میڈیا میں ان دنوں ان پر گفتگو جاری ہے۔ تینوں بہنوں نے ایک ہی نوجوان سے رابطہ رکھنے کا اعتراف کیا ہے اور اس کا نام اسٹیوو بتایا ہے۔ یہاں تک کہ تینوں بہنوں نے یہ طے کررکھا ہے کہ ان میں سے کس دن، کون اس نوجوان سے بات کرے گی یا اس سے ملاقات کرے گی۔

ان کے مطابق اوقاتِ کار طے کرنے سے وہ چاروں مسرور ہیں اور یوں اسٹیو ہر ایک کو وقت دے رہے ہیں۔

 

 

سب سے پہلے کیٹ نے نوجوان سے دوستی کی اور اس کا ذکر اپنی بہن سے کرتے ہوئے یوٹیوب پر اسٹیو کو دکھایا۔ عین اسی لمحے میری نے بھی اس لڑکے کو پسند کرلیا اور پھر تیسری بہن ایو نے سب سے آخر میں اپنی پسندیدگی کا اظہار کیا۔ اس طرح تینوں نے ایک ہی لڑکے کا انتخاب کیا ہے۔

انہوں نے اعتراف کیا کہ وہ اس نوجوان سے ملتی ہیں اور اس کے لیے اوقاتِ کار طے ہے اور اسٹیو انہیں یکساں وقت دیتے ہیں۔ اس طرح پیر، منگل اور بدھ کو تینوں بہنیں الگ الگ ملنے جاتی ہیں۔ اسٹیو آن لائن تحریریں لکھتے ہیں اور اس ایجنسی سے بہت رقم کما چکے ہیں۔

اسٹیو نے کہا کہ وہ خود چاہتے تھے کہ وہ ایک سے زائد بیویاں رکھیں اور ان کی یہ خواہش پوری ہورہی ہے۔ ’ہمیں ہمیشہ وفادار اور ایماندار رہنے کی کوشش کروں گا۔ جب میں نے اس سے پہلی گرل فرینڈ کو ایک سے زائد شادیاں کرنے کی خواہش بتائی تو وہ مجھے چھوڑ گئیں لیکن اب کیٹ، ایو اور میری مجھ سے یکساں محبت کرتی ہیں۔‘

تاہم اب بھی تینوں بہنوں نے شادی کے متعلق کوئی بات نہیں کی ہے لیکن اتنا ضرور کہا ہے کہ وہ تینوں اسٹیو سے ہی شادی کریں گی۔

ہمارے بارے میں جاننے کے لئے نیچے دئیے گئے لنکس پر کلک کیجئے۔

ہمارے بارے میں   |   ضابطہ اخلاق   |   اشتہارات   |   ہم سے رابطہ کیجئے
 
© 2020 All Rights of Publications are Reserved by Aksriyat.
Developed by: myk Production
تمام مواد کے جملہ حقوق محفوظ ہیں © 2020 اکثریت۔