صفحۂ اول    ہمارے بارے میں    رپورٹر اکاونٹ    ہمارا رابطہ
منگل 15 اکتوبر 2019 

سری لنکا کیخلاف ون ڈے اور ٹی ٹوئنٹی سیریز کیلیے سرفراز احمد کپتان برقرار

اکثریت ڈیسک | جمعہ 13 ستمبر 2019 

 اسلام آباد: پاکستان کرکٹ بورڈ نےسری لنکا کے خلاف سیریز کے لیے سرفراز احمد کو قومی کرکٹ ٹیم کا کپتان برقرار رکھنے کا اعلان کردیا۔

ہیڈکوچ مصباح الحق کے ہمراہ پریس کانفرنس کرتے ہوئے چیئرمین پی سی بی نے سری لنکا کے خلاف ون ڈے اور ٹی ٹوئنٹی میچز کے لیے قومی ٹیم کے کپتان کا اعلان کیا،  ہوم سیریز کے لیے بورڈ اور کوچ نے سرفراز احمد پر بھرپور اعتماد کا اظہار کرتے ہوئے کپتان مقرر کیا ہے جب کہ ون ڈے اور ٹی ٹوئنٹی کے لیے بابر اعظم کو نائب کپتان بنایا گیا ہے۔

چیئرمین پی سی بی کا کہنا تھا کہ سری لنکا کے خلاف سیریز کے لیےکپتان سرفراز احمد ہی رہیں گےجب کہ سری لنکا کے خلاف سیریز کے لیے ٹیم کا اعلان 23 ستمبر کو کیا جائے گا۔ انہوں نے کہا کہ ہمارافیصلہ واضع ہےکہ لنکا کےخلاف میچ پاکستان میں ہی ہوں گے، پوری امید ہے سری لنکن ٹیم پاکستان کا دورہ کرے گی جب کہ ٹیم مینجر کا فیصلہ ہو گیا اور ایک دو روز میں اعلان ہو گا۔

اس موقع پر ہیڈ کوچ مصباح الحق کاکہنا تھا کہ سرفراز احمد اور بابر اعظم کو مبارک باد دیتا ہوں، سرفراز احمد کی کپتانی میں ٹیم کی کارکردگی بری نہیں رہی،سرفراز احمد کی اپنی پرفارمنس اچھی رہی تو ٹیم اچھا کھیلے گی، سرفرازاپنےآپ کو انڈراسٹیمٹ نہ کرے مجھے اس کےساتھ مل کرکام کرناہے۔

سرفراز احمد کی قیادت میں قومی ٹیم 4 ٹیسٹ، 26 ایک روزہ اور 29 ٹی ٹونٹی میچز میں کامیابی حاصل کرچکی ہے، وہ  2017 سے تینوں فارمیٹ میں قومی کرکٹ ٹیم کی قیادت کررہے ہیں، بابر اعظم آئی سی سی ٹی ٹونٹی رینکنگ میں پہلے، ایک روزہ کرکٹ میں تیسرے اور ٹیسٹ میں 13ویں بہترین بیٹسمین ہیں۔

ہمارے بارے میں جاننے کے لئے نیچے دئیے گئے لنکس پر کلک کیجئے۔

ہمارے بارے میں   |   ضابطہ اخلاق   |   اشتہارات   |   ہم سے رابطہ کیجئے
 
© 2019 All Rights of Publications are Reserved by Aksriyat.
Developed by: SuperWebz.com
تمام مواد کے جملہ حقوق محفوظ ہیں © 2019 اکثریت۔